مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-05اقتصادي

افزایش 149 درصدی ترددها در تعطیلات نوروز در مازندران 


فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت 30 میلیون تردد در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز 1400 و افزایش 149 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

  - ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت 30 میلیون تردد در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز 1400 و افزایش 149 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

  سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با آغاز طرح ویژه نوروز از 28 اسفندماه سال 99 تا 14 فروردین ماه سال 1400 در سطح استان با راه اندازی قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز بیش از 15 جلسه در راستای هماهنگی، برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی، انتظامی، امنیتی و اجتماعی برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم قرارگاه نوروزی پلیس، پیشگیری و مقابله با جرایم است، تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز با تلاش شبانه روزی همکاران شاهد کاهش سرقت ها در حوزه سرقت خودرو، موتورسیکلت، احشام و سرقت مغازه ها بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش 70 درصدی کشفیات سرقت در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در حوزه کشف به وقوع نیز 100 درصد سرقت های به وقوع پیوسته در ایام نوروز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 149 درصدی ترددها در تعطیلات نوروز در مازندران 

افزایش 149 درصدی ترددها در تعطیلات نوروز در مازندران